120. Tygodnik SMN: TikTok bez użycia rąk!

Paweł Napieralski 20 lut 2023

Pora na Wasze ulubione podsumowanie nowości w Social Mediach z ostatniego tygodnia. Dzisiaj na tapet wchodzą nowości na TikToku, udogodnienia w publikacji reklam na Facebooku, a także nowe możliwości zarabiania z Rolek na Instagramie. Zapraszam do lektury!

Długo oczekiwane funkcje już niedługo na TikToku

W sieci pojawiły się screeny przedstawiające dodatkowe opcje w aplikacji TikTok. Będą to:

– możliwość edycji postów – maksymalnie do 7 dni od publikacji

– zapisanie edytowanego filmu bez znaków wodnych – do wykorzystania w cross-postingu

– automatyczne przewijanie ekranu na następnego TikToka zaraz po skończeniu filmu

Nowe możliwości w reklamach z celem Kontakty na Facebooku

W Managerze Reklam na Facebooku została po cichu dodana nowa funkcja, która oczywiście nie umknęła nam w codziennej pracy z klientami (dzięki Monika!).

W niestandardowych formularzach błyskawicznych (koniecznie musicie zaznaczyć tę opcję, by uzyskać dostęp do dodatkowej zawartości) dodano możliwość stworzenia historii (a bardziej podsumowania swojej firmy) we wprowadzeniu do formularza. Można tam dodać każdą z sekcji, lub wszystkie na raz:

– Jak to działa

– Produkty

– Dowody społecznościowe

– Korzyści

Ray-Ban Stories – smart okulary powstałe w kolaboracji z Meta

Firma Meta w swoich informacjach prasowych pochwaliła się kolejnym elektronicznym gadżetem – tym razem smart okularami z funkcją „chwytania chwili”… przy pomocy wbudowanej w kultową obudowę włoskiej marki znanej przede wszystkim z produkcji okularów przeciwsłonecznych.

Źródło

Okulary mają pozwolić na nagrywanie wideo i robienie zdjęć w wysokiej jakości, prosto z perspektywy jej użytkownika. Ale nie tylko! Na liście funkcjonalności widnieją także: słuchanie muzyki, nawiązywanie połączeń telefonicznych

O całej historii okularów poczytacie pod tym linkiem.

Źródło

Kup prezent ulubionemu Twórcy na Instagramie

Adam Mosseri ogłosił na swoim Instagramie oficjalny start już wcześniej obiecanej funkcji kupowania i darowania prezentów ulubionym Twórcom, którzy mają aktywne ich przyjmowanie.

Każdy z nich jest wyceniony w wewnętrznej walucie (gwiazdki), która ma swój przelicznik w realnych pieniądzach (jedna gwiazdka = 0,01 USD). Po osiągnięciu wyznaczonej puli wartości zebranych na danym koncie prezentów (aktualnie – 100 USD), Twórca będzie mógł je wymienić na swój realny zarobek.

Pewnie znacie ten system dobrze już z TikToka.

Uwaga: prezenty można darować na ten moment tylko pod Rolkami i jest to produkt odrębny od gwiazdek za Rolki na Facebooku. Uwaga 2: Funkcja dostępna jest aktualnie jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Udostępnij