REGULAMIN SZKOLEŃ i WYDARZEŃ
§ 1
ORGANIZATOR
- Organizatorem Szkolenia/Wydarzenia jest SOCIAL MEDIA NOW PIOTR CHMIELEWSKI Spółka komandytowo – akcyjna z siedzibą w Krakowie (31 – 571), ul. Stanisława Lema 32 /54, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000949159, REGON: 521097660, NIP: 6751760826, zwany dalej „Organizatorem”.
- Kontakt do działu obsługi Klienta: [email protected], numer komórkowy: 784 391 728
§ 2
DEFINICJE
- Administrator Danych Osobowych – SOCIAL MEDIA NOW PIOTR CHMIELEWSKI Spółka komandytowo – akcyjna z siedzibą w Krakowie (31 – 571), ul. Stanisława Lema 32 /54, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000949159, REGON: 521097660, NIP: 6751760826.
- Serwis – strona internetowa Organizatora, zawierająca szczegółowe informacje na temat Szkolenia/Wydarzenia znajdująca się pod adresem: https://socialmedianow.pl/szkolenia/
- Regulamin – niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami stanowiącymi jego integralną część.
- Płatnik – osoba fizyczna lub prawna upoważniona do zaciągania zobowiązań finansowych dokonująca płatności za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu poprzez Formularz zgłoszeniowy.
- Formularz zgłoszeniowy – formularz dostępny na stronie Serwisu umożliwiający zgłoszenie udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu (dalej również jako: ,,Zgłoszenie”).
- Uczestnik – każda osoba fizyczna biorąca udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- Konsument – należy rozumieć przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 t.j.).
- Przedsiębiorca – należy rozumieć przez to osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Zawarcie Umowy – do zawarcia umowy niezbędne jest wypełnienie Formularza zgłoszeniowego oraz dokonania opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu, przy czym za moment zawarcia umowy między Organizatorem, a Płatnikiem uważa się moment zaksięgowania opłaty na rachunku bankowym Organizatora.
- Produkt – odpłatna usługa świadczona przez Organizatora na rzecz Użytkownika w postaci Szkolenia lub Wydarzenia. Cena jednostkowego Produktu wskazana jest każdorazowo w opisie Produktu. Zakup Produktu wiąże się z koniecznością dokonania przez Użytkownika opłaty oraz zaakceptowania Regulaminu.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Polityka Prywatności i plików cookies – obowiązujące zasady zbierania i wykorzystywania danych osobowych Użytkowników Serwisu, także przy składaniu zamówień na usługę świadczoną drogą elektroniczną, dostępna pod adresem [email protected]
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę za pomocą Serwisu przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi korzystanie z bezpłatnych lub odpłatnych funkcjonalności Serwisu, w tym zakupu Produktów.
- Koszyk – element Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty do zakupu, a także w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby Produktów.
- PayU lub PayPal – należy rozumieć przez to operatora płatności, za pośrednictwem którego dokonywane są płatności elektroniczne (karta, szybki przelew, blik).
- eRaty – metoda płatności umożliwiająca Konsumentom uzyskanie Kredytu konsumenckiego na opłacenie uczestnictwa w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- Bank – oznacza bank udzielający Kredytu konsumenckiego. W przypadku wybrania opcji płatności eRaty za Wydarzenie Kredytodawcą jest Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48B, 54-202 Wrocław, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000040562, REGON: 012736938, o kapitale zakładowym wpłaconym w całości w wysokości 520.000.000,00 PLN, NIP: 527-20-46-102.
§ 3
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA
- Warunkiem udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu jest dostępność wolnych miejsc oraz przesłanie przez Zamawiającego zgłoszenia ze strony internetowej Organizatora znajdującego się pod adresem konkretnego Szkolenia/Wydarzenia za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego, nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem Szkolenia/Wydarzenia.
- Formularz zgłoszeniowy wypełniany jest przez Płatnika w formie elektronicznej, a następnie przesyłany w jednej z dwóch dostępnych form:
- a) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie konkretnego Szkolenia/Wydarzenia (system przelewy24),
- b) poprzez wiadomość mailową ze zgłoszeniem i danymi do faktury proforma przesłaną na adres Organizatora. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji miejsca należy opłacić wystawioną FV proforma do wyznaczonego terminu płatności.
- Umowa zawierana jest poprzez przesłanie Formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty za Szkolenie/Wydarzenie, co równoznaczne jest z akceptacją warunków uczestnictwa zawartych w niniejszym Regulaminie..
- Potwierdzeniem uczestnictwa jest dokonanie płatności.
- O przyjęciu na Szkolenie/Wydarzenie decyduje kolejność Zgłoszenia i dokonania opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, jeżeli lista Uczestników w danym terminie szkolenia/wydarzenia będzie już zamknięta lub w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby osób, którą przewidział Organizator dla danego Szkolenia/Wydarzenia.
- W terminie 3 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia Szkolenia/Wydarzenia Organizator prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w Zgłoszeniu, potwierdzenie udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi Szkolenia/Wydarzenia. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem drogą elektroniczną, kontakt mailowy na adres e-mail https://socialmedianow.pl/szkolenia/
§ 4
SZKOLENIA/WYDARZENIA
- Organizator realizuje Szkolenia/Wydarzenia w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie Szkoleń/Wydarzeń dostępnej pod adresem https://socialmedianow.pl/szkolenia/
- Oferta Szkolenia/Wydarzenia określa: wysokość wynagrodzenia Organizatora, temat, program oraz termin przeprowadzenia Szkolenia/Wydarzenia.
- Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w Szkoleniu/Wydarzeniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat, a także koszty posiłków (przerwy kawowe i lunch). Szczegóły pakietów poszczególnych Szkoleń/Wydarzeń są uwzględnione na stronach Szkoleń/Wydarzeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny i modyfikacji programu Szkolenia/Wydarzenia, bez wpływu na jakość merytoryczną Szkolenia/Wydarzenia oraz cel Szkolenia/Wydarzenia. Zmiana ceny nie będzie obowiązywała dla już zgłoszonych i opłaconych Uczestników.
§ 5
GWARANCJA SATYSFAKCJI SZKOLENIE FACEBOOK&INSTAGRAM PRO
- Uczestnik, biorący udział w szkoleniu dwudniowym Facebook&Instagram PRO może skorzystać z gwarancji satysfakcji w okresie 7 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Aby skorzystać z Gwarancji Satysfakcji należy przesłać wiadomość wraz z uzasadnieniem na adres mailowy: [email protected]
- Organizator odpowiada pisemnie na wiadomość, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania
- Gwarancja Satysfakcji obejmuje wyłącznie zwrot opłaty za szkolenie stacjonarne pod warunkiem uczestnictwa w obu dniach szkoleniowych.
- Gwarancja Satysfakcji nie obejmuje zwrotu opłaty za kurs online oraz doradztwo w przypadku zakupienia pakietów z kursem online lub kursem online i doradztwem.
§ 6
PŁATNOŚCI
- Cena Szkolenia/Wydarzenia podana jest w złotych polskich. Podane ceny Szkolenia/Wydarzenia są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% od cenny netto.
- Organizator zastrzega sobie prawo do udzielenia rabatu dla grup lub stałych Uczestników, z zastrzeżeniem, że udzielone rabaty nie sumują się oraz nie łączą z innymi promocjami udostępnionymi przez Organizatora..
- Udzielonych przez Organizatora rabatów nie można wymienić na gotówkę.
- Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w ramach opłaty za Szkolenie/Wydarzenie.
- Płatność za Szkolenie/Wydarzenia odbywa się poprzez Formularz zgłoszeniowy lub na podstawie wystawionej FV proforma
- Ostateczna faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana Płatnikowi w formie elektronicznej.
- Płatnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za Szkolenie/Wydarzenia przed terminem Szkolenia/Wydarzenia. Za termin płatności przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora należną kwotą.
- Płatnik ma możliwość dokonania płatności wybierając sposób zapłaty eRaty. Przed wyborem sposobu płatności w formie rat, Płatnik zobowiązany jest do zapoznania się z procedurą płatności ratalnej wyrażonej w § 6a niniejszego Regulaminu.
§ 6a
METODA PŁATNOŚCI RATALNEJ
- W przypadku realizacji opcji płatności ratalnej – Konsument dokonuje wyboru Szkolenia/Wydarzenia objętego finansowaniem eRaty Santander Consumer Bank, następnie dodaje dane Szkolenie/Wydarzenie do koszyka, a w trakcie procesu zakupowego wybiera sposób płatności eRaty Santander Consumer Bank, przy jednoczesnym obowiązkowym potwierdzeniu Procedury udzielenia kredytu konsumenckiego na zakup towarów i usług eRaty Santander Consumer Bank – link https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html, a także zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu. Ten etap procedury zostaje zakończony poprzez złożenia zamówienia za pomocą dedykowanego przycisku.
- Kolejny etap stanowi przekierowanie Konsumenta na stronę internetową Banku, na której będzie miał możliwość wypełnienia oraz przesłania do Banku e-wniosku o kredyt na zakup towarów i usług.
- Następny krok polega na dokonaniu przez Konsumenta wyboru w zakresie sposobu zawarcia umowy kredytowej w formie online lub z wykorzystaniem przelewu lub kuriera. Wzór umowy o kredyt na zakup towarów i usług, w którym szczegółowo zostały ujęte warunki kredytu oraz jego spłaty, dostępny jest pod linkiem https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html.
- Warunki oraz zasady odstąpienia Konsumenta od umowy o kredyt na zakup towarów i usług określa Ustawa z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim, natomiast sprecyzowanie tejże kwestii, a także stopy oprocentowania kredytu łącznie z informacją o tym, czy jest to stopa stała, zmienna, czy też zastosowanie mają obydwie te stopy, wyodrębnienie opłat uwzględnianych w całkowitym koszcie kredytu, całkowitą kwotę kredytu, rzeczywistą roczną stopę oprocentowania, znajduje się w samej umowie, tabeli opłat, Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną dotyczących złożenia wniosku kredytowego oraz zawarcia umowy o kredyt na zakup towarów i usług w trybie on-line, które dostępne są pod linkiem https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html.
- W przypadku pozytywnej weryfikacji dokumentacji kredytowej – Organizator, po otrzymaniu potwierdzenia od Banku, przystąpi do realizacji zamówienia.
- W przypadku, gdy Konsument wybrał metodę płatności ratalnej, a Kredytodawca odmówił mu udzielenia kredytu na zakup towarów i usług lub e-wniosek o kredyt na zakup towarów i usług został anulowany przez Kredytodawcę zgodnie z warunkami oraz zasadami określonymi w dokumentach udostępnionych przez Bank pod adresem internetowym https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html, wówczas zamówienie złożone przez Konsumenta zostanie anulowane przez Organizatora, o czym Konsument zostanie poinformowany drogą elektroniczną w wiadomości e-mail.
- W sytuacji, gdy Konsument wybrał metodę płatności ratalnej, a odstąpił skutecznie od Umowy kredytu na zakup towarów i usług, wówczas zamówienie zostanie anulowane, natomiast Konsument będzie mógł zrealizować płatność za Szkolenie/Wydarzenie za pomocą innej dostępnej metody płatności.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie stosuje się odpowiednio Regulamin Banku dostępny pod adresem https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html, przy zastrzeżeniu, iż w kwestiach nieuregulowanych w przedmiotowych Regulaminach zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim, Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 7
PRAWA AUTORSKIE ORGANIZATORA
- Uczestnik nie nabywa praw autorskich do udostępnionych mu w ramach Szkolenia/Wydarzenia materiałów.
- Wszelkie majątkowe prawa autorskie lub licencje z prawem sublicencji do utworów opublikowanych w Serwisie lub udostępnionych Uczestnikom przez Organizatora w jakiejkolwiek innej formie, w tym przekazanych w ramach Szkolenia/Wydarzenia – w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, szablony, nagrania audio i video (dalej jako: Utwory) przysługują Organizatorowi oraz podlegają ochronie na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 t.j. ze zm.).
- Organizator udziela Uczestnikowi niewyłącznej, odpłatnej licencji na indywidualną eksploatację przekazanych mu Utworów w celu osobistego użytku.
- Utwory przekazane w związku z udziałem w Szkoleniu/Wydarzeniu mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika. Uczestnik może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Organizatora wyłącznie na użytek własny.
- Wynagrodzenie za udzielenie licencji zostaje zawarte w koszcie usług szkoleniowych/wydarzeniowych.
- O ile pozwala na to technologia Utwory oznakowane są logiem Organizatora oraz imieniem i nazwiskiem Uczestnika, któremu udzielona zostaje licencja.
- W przypadku korzystania przez Uczestnika z przekazanych materiałów w sposób inny niż określony w niniejszym paragrafie, a w szczególności udostępniania ich osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora w tym zakresie, Organizator nałoży na Uczestnika karę umowną w wysokości 5.000,00 zł.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 8
WIZERUNEK UCZESTNIKÓW
- Uczestnik Szkolenia/Wydarzenia wyraża nieodpłatną i nieodwołaną zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku przez Organizatora w celach promocyjno-reklamowych w związku z wykonywaną podczas Szkolenia/Wydarzenia dokumentacją zdjęciową oraz wideorejestracją Szkolenia/Wydarzenia.
- Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku nie jest ograniczona ani czasowo, ani terytorialnie.
- Uczestnik Szkolenia/Wydarzenia zrzeka się niniejszym wszelkich roszczeń z tytułu wykorzystywania jego wizerunku na potrzeby wskazane w pkt 1 niniejszego paragrafu.
§ 9
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- Uczestnik ma obowiązek stosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz instrukcji i poleceń osób wyznaczonych do realizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora.
- Organizator jest uprawniony do usunięcia z udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu Uczestnika, który:
a)Nie stosuje się do postanowień Regulaminu,
b)Nie stosuje się do poleceń oraz/lub instrukcji osób wyznaczonych do realizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora
c)Zakłóca porządek w trakcie Szkolenia/Wydarzenia lub w inny sposób utrudnia innym Uczestnikom udział w Szkoleniu/Wydarzeniu,
d) Znajduje się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub podobnie działających. - W sytuacji nie dopuszczenia Uczestnika do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu lub usunięciu Uczestnika z udziału w trakcie trwania Szkolenia/Wydarzenia, z przyczyn wskazanych w ust. 2 lit a)-d) Organizator nie zwraca opłaty za brak możliwości udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu usuniętego lub niedopuszczonego do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu Uczestnika.
- Uczestnik ma prawo do zmiany terminu uczestnictwa w Szkoleniu/Wydarzeniu w terminie 2 dni przed planowanym Szkoleniem/Wydarzeniem
§ 10
REKLAMACJE
- Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji w terminie 3 dni od dnia zakończenia Szkolenia/Wydarzenia.
- Wszelkie reklamacje związane z realizacją Szkolenia/Wydarzenia należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a)Imię i nazwisko płatnika,
b)Potwierdzenie płatności za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu,
c)Datę Szkolenia/Wydarzenia,
d)Opis przedmiotu reklamacji,
e)Ewentualne żądanie. - Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, z zastrzeżeniem, że Organizator ma prawo wezwać Płatnika/Uczestnika do udzielenia dodatkowych wyjaśnień (dalej jako ,,Wyjaśnienia”).
- W sytuacji wezwania Płatnika/Uczestnika do udzielenia Wyjaśnień, zgłoszenie reklamacyjne będzie rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania Wyjaśnień przez Organizatora.
- Organizator przekaże Uczestnikowi/Płatnikowi odpowiedź na reklamację przy wykorzystaniu tego samego kanału kontaktu, którym posłużył się Uczestnik/Płatnik, chyba że Uczestnik/Płatnik wyraźnie zaznaczy, że chce otrzymać odpowiedź na reklamację za pomocą innego kanału kontaktu i jednocześnie wskaże jego rodzaj.innego kanału kontaktu i jednocześnie wskaże jego rodzaj.
- W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Uczestnikiem/Płatnikiem, Organizator jest uprawniony do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.
§ 11
BEZPIECZEŃSTWO
- Uczestnicy mają obowiązek stosować się do obowiązujących przepisów, w tym Regulaminów obiektów, w których odbywa się Szkolenie/Wydarzenie oraz do przestrzegania niniejszego Regulaminu, a także poleceń i instrukcji wydawanych przez osoby wyznaczone do przeprowadzenia Szkolenia/Wydarzenia z ramienia Organizatora.
- Organizator nie zapewnia opieki medycznej ani jakiegokolwiek ubezpieczenia Uczestników w trakcie Szkolenia/Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe, uszczerbki na zdrowiu Uczestników ani wypadki śmiertelne. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Uczestników w trakcie Szkolenia/Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników pozostawione bez opieki.
- Każdy Uczestnik na bieżąco informuje osoby wyznaczone do organizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora o sytuacjach niebezpiecznych lub o swoim złym samopoczuciu.
- Uczestnik dla swojego bezpieczeństwa zobowiązany jest do poinformowania Organizatora o ewentualnych problemach zdrowotnych, które mogą uniemożliwić mu udział w Szkoleniu/Wydarzeniu. Organizator może podjąć decyzję o rozwiązaniu Umowy z Uczestnikiem, którego stan zdrowia nie pozwala na udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- W związku z ogłoszonym stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej Uczestnicy zobowiązani są do posiadania własnych materiałów ochrony osobistej oraz stosowania się do obowiązujących przepisów związanych z aktualną sytuacją epidemiczną w kraju.
§ 12
ZMIANA TERMINU SZKOLENIA/WYDARZENIA
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia lub jego odwołania z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu wystąpienia siły wyższej.
- Przez siłę wyższą, na potrzeby niniejszego Regulaminu, rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od Stron i niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, takie jak w szczególności: wojna, pożar, epidemia (w tym wystąpienie wirusa SARS-CoV-2 oraz wprowadzenie obostrzeń z powodu stanu epidemii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków, a także nagła choroba osób prowadzących Szkolenie/Wydarzenie.
- Organizator zastrzega sobie również możliwość zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia lub jego odwołania, w sytuacji niezgłoszenia udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu minimalnej liczby Uczestników do 3 dni przed rozpoczęciem Szkolenia/Wydarzenia.
- W sytuacji zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Płatnika o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Płatnika lub telefonicznie na wskazany przez Płatnika numer kontaktowy, a także do wyznaczenia nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia. W przypadku pierwszej zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia Płatnikowi nie przysługuje prawo zwrotu opłaty za Szkolenie/Wydarzenie.
- W sytuacji, gdy nowy termin Szkolenia/Wydarzenia, o którym mowa w ust. 4 powyżej, również zostanie zmieniony Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Płatnika o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Płatnika lub telefonicznie na wskazany przez Płatnika numer kontaktowy, a także do zaproponowania:
a) wyznaczenia kolejnego, nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia lub
b) zwrotu 100% opłaty za Szkolenie/Wydarzenie. - W przypadku wyznaczenia przez Organizatora nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia lub wyboru przez Uczestnika wyznaczenia kolejnego, nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia, o którym mowa w ust. 5 pkt a powyżej, Organizator po zakończeniu działania siły wyższej niezwłocznie poinformuje Uczestników Szkolenia/Wydarzenia drogą e-mail o nowym terminie Szkolenia/Wydarzenia.
- W przypadku zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia zarówno w sytuacji wskazanej w ust. 4, jak i ust. 5 powyżej, Uczestnik w terminie 7 dni od dnia poinformowania go o nowym terminie Szkolenia/Wydarzenia zobowiązany jest do potwierdzenia Organizatorowi swojej obecności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] W przypadku braku potwierdzenia przez Uczestnika udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu w terminie 7 dni, Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi dokonanej przez niego opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- W sytuacji, w której Płatnik zgłasza do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu osoby trzecie, jednocześnie dokonując za nie płatności, wystarczające jest potwierdzenie udziału zgłoszonych Uczestników przez Płatnika.
- W przypadku opisanym w ust. 5 powyżej, Uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu dokonanej opłaty, wyłącznie pod warunkiem zgłoszenia takiego żądania w terminie 7 dni od daty wysłania wiadomości e-mail na adres wskazany w Formularzu zgłoszeniowym zawierającej wskazanie nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia. Żądanie zwrotu dokonanej opłaty Płatnik zobowiązany jest zgłosić na adres [email protected] .
- Płatnik zgłaszający Uczestników Szkolenia/Wydarzenia ma prawo zmieniać osoby delegowane na Szkolenie/Wydarzenie, aż do chwili jego rozpoczęcia. Zmiana osób delegowanych na Szkolenie/Wydarzenie musi zostać zgłoszona poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]
- W żadnym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Uczestnika/Płatnika – w tym kosztów dojazdu, pobytu oraz innych.
- Odpowiedzialność Stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona.
§ 13
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Płatnik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia dokonania zapłaty przez Płatnika.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Do oświadczenia należy dołączyć dowód zapłaty.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Płatnik będący Konsumentem wysyła na adres e-mail [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Lema 32/54, 31-571 Kraków w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania Potwierdzenia Rejestracji.
- Organizator Szkolenia/Wydarzenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Płatnikowi będącemu Konsumentem uiszczoną opłatę.
- Organizator dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Płatnik będący Konsumentem.
- Prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu ma również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 14
POZASĄDOWE MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
- Płatnik, będący Konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może:
- wybrać jedną z procedur pozasądowego rozwiązania sporów. Szczegółowe sposoby rozwiązywania sporów znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego, lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 285).
§ 15
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności i wykorzystania plików cookies dostępnej pod adresem [email protected]
§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 30.03.2022 roku.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania go w Serwisie.
- Uczestnictwo w Szkoleniu/ Wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych między Organizatorem a Płatnikiem/Uczestnikiem Szkolenia lub Wydarzenia będzie Sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego.